Feed subscription » blog | » comments | » irc | » mobi | » twitter

Premiéra Wall-e zdarma so Synopsi a Accenture

Tento blog funguje už vyše 7 mesiacov a za tento čas si našiel väčšie množstvo svojich priaznivcov, ktorí sa aktívne zapájajú do diskusií a pomáhajú mi budovať väčšie povedomie o bezpečnosti na Slovensku, ako aj v zahraničí. Rád by som sa im za ich pomoc nejako odvďačil.

Aj preto som sa rozhodol vďaka podpore spoločnosti Accenture umožniť všetkým čitateľom blogu zúčastniť sa úplne zadarmo na premiérovom premietaní úžasnej rozprávky Wall-e z dielne spoločností Pixar a Disney.

Premietanie sa uskutoční 14.08.2008 (štvrtok) o 20:00 v Palace Cinemas Aupark kinosála 1

Každý záujemca sa môže zaregistrovať, najneskôr však do 10.08.2008 23:59. Po tomto čase budu pozbierané údaje a vybraným záujemcom bude poslaný email s ďalšími detailnými informáciami. K dispozícii je 460 miest, ich počet sa bude určite veľmi rýchlo zmenšovať, preto sa registrujte čo najskôr! Čitatelia blogu, ktorí boli akokoľvek aktívni v diskusiách budú uprednostňovaní. Ak k nim patríte, použite prosím rovnaký email ako používate pri komentároch na blogu.

accenture-logosynopsi-real-logo

Registrácia je na meno a emailovú adresu. Meno bude overované podľa občianskeho preukazu, takže píšte prosím svoje skutočné informácie. Registrácia umožňuje registrovanej osobe priviesť so sebou ďalšiu osobu. Zvážte prosím starostlivo, či na 100% vezmete druhú osobu, aby ste zbytočne nezaberali miesto, kde by mohol sedieť niekto iný. Aby sa zabránilo návalu teenagerov, rozhodli sme sa obmedziť vstup od 18 rokov. Dúfam, že mladí čitatelia blogu nebudú veľmi sklamaní.

Niečo o filme

Pôvodne som chcel vybrať film Múmia, ktorý sa dnes premieta už v poradí treťom dieli s názvom The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor. Kvôli času a možnosti som však zvolil novú, podľa niektorých recenzií dokonalú rozprávku z dielne spoločností Pixar a Disney, Wall-e.

Wall-E je malý robot, ktorý sa v ďalekej budúcnosti na ľudoprázdnej Zemi stará o upratovanie obrovského množstva odpadu, ktorý ľudstvo za stáročia vyprodukovalo a vďaka ktorému opustilo planétu a žije na obrovských vesmírnych staniciach. Wall-Eho dni su monotónne, stláča odpad do malých kociek a vytvára z nich obrovské kopy.
Zdroj: moviemania.sk

Ak máte záujem, prečítajte si recenzie tejto fantastickej rozprávky na moviemania.sk (100%), či FFFILM (100%).

Ak ešte nemáte program na štvrtok 14.08.2008, budete v Bratislave, máte chuť sa zabaviť na skvelej komédii, využite túto príležitosť a zúčastnite sa historicky prvého privátneho premietania premiérového filmu pre pozvanú verejnosť na Slovensku.

Print


Príbuzné články:
  • Zhodnotenie včerajšieho premietania Wall-e
  • Neformálne stretnutie Synopsi blogu 19.12.2008 v Bratislave
  • Víkendové SMS od T-Mobilu do konca roka zdarma (do všetkých sietí)


  • 63 Responses to “Premiéra Wall-e zdarma so Synopsi a Accenture”


    1. 1 Domin Aug 7th, 2008 at 08:51

      Oh škoda, že mam iba 17 a som až z Čadce, inak by som šiel veľmi rád.

    2. 2 okuin Aug 7th, 2008 at 09:23

      No sakra, prave asi nebudem na Slovensku, ale hned by som dosol :)

    3. 3 Rascal Aug 7th, 2008 at 10:54

      Dobry marketingovy tah takze uz aj ekonomika popri bezpecnosti…

    4. 4 Marek.Geso Aug 7th, 2008 at 11:35

      Re Rascal: Musim sa Rasta zastat – z jeho strany to vobec nie je o ekonomike. Na uvedenom podujati nezarobi ani halier (dokonca nikto nerefunduje ani jeho cas, ktory venuje organizacii a vybavovaniu). Je to cisto iba jeho dobry napad a “darcek” citatelom jeho blogu. Marek (z Accenture)

    5. 5 ayslix Aug 7th, 2008 at 11:53

      Rascal: tiez celkom nechapem ako ma zarobit na tom, ze niekoho pozve do kina zadarmo + na tom, ze si tomu urobi reklamu na svojom vlastnom blogu…

    6. 6 FrozenDog Aug 7th, 2008 at 12:41

      Ah jaj. Urob psovi dobre… vieme ako to pokračuje. Veď to poznáš – “ještě toho svým čtenářům hodně dlužíš” ;-)

    7. 7 martin Aug 7th, 2008 at 13:07

      byvam v Nemciach pri BB a mama len 12 takze nic z toho nebude,tak snad nabuduce.
      Ale este jedna vec,ked je to rozpravka tak je celkom logicke zapojit do toho aj osoby mladsie ako 18 rokov

    8. 8 oooo Aug 7th, 2008 at 13:14

      martin: logicke by to bolo, ak by bolo toto kino pre deti a mladez, potom by to bolo ok. ale je to kino pre ludi z it sveta a par priatelov, co su dospele osoby, preto je toto obmedzenie.

    9. 9 martin Aug 7th, 2008 at 13:52

      ja hlava dubova,musim pozornejsie citat:)

    10. 10 Roman Aug 7th, 2008 at 13:55

      Na Wall-ie-ho velmi rad ale ktosa bude kvoli tomu trepat z NR do BA. ;-)) (akurat som odtial prisiel pred hodinou a tieto cesty velmi nemusim)

    11. 11 Janci Aug 7th, 2008 at 14:28

      Ak je vstup podla obcianskeho, fakt neviem preco kazda registracia musi mat iny mail.. Ked kamarat odchadza prec a chce aby som dostal mail o potvrdeni ja, co je na tom zle?

    12. 12 oooo Aug 7th, 2008 at 14:37

      Janci: nerozumiem asi tvojej otazke. vstup je na obciansky s ktorym sa porovnava meno a priezvisko osoby. email si predsa mozes zvolit aky chces. nevidim vsak dovod, preco by sa na jednu adresu malo registrovat viacero osob. a co je zle na tom ze chce tvoj kamarat dostat potvrdenie? no je na tom zle to, ze ak odchadza prec, tak sa nema dovod registrovat. Ak pride, potom nevidim dovod, preco by to mal posielat tebe.

    13. 13 ayslix Aug 7th, 2008 at 14:49

      Janci : jednoducho. Meno nieje unikatny identifier. Viac ludi sa moze volat rovnako. ale v tejto dobe uz ma kazdy vlastny mail, prosim nechod na mna s tym ze rodinny mail a podobne. proste treba unikatny identifikator – a kedze rodne cislo je asi prilis velky zasah do sukromnia rozhodli sme sa ( :) ) brat mail.

    14. 14 XanthiX Aug 7th, 2008 at 18:12

      Osobne by som ako vhodnejšiu formu autentizácie volil skôr odoslanie pseudo-náhodne vygenerovaného ID na uvedený e-mail dotyčnej osobe, ktorý by bol následne kontrolovaný pri vstupe. Predsa len si myslím, že istí jedinci z oblasti ICT Security zvyknú mať sklony k paranoji a tieto informácie o sebe neradi prezrádzajú. Každopádne oceňujem iniciatívu autorov nápadu, prajem zúčastneným veľa zábavy a zdravím z ďalekých končín ;-)

    15. 15 crowen Aug 7th, 2008 at 18:12

      he he kde vsade nenarazim na Mareka G. :-) pozdravujem z Irska, uzite si film, skoda ze sa nemozem ukazat :-)

      Janci R.

    16. 16 MICo Aug 7th, 2008 at 19:07

      heh, no rasto gratz. nice promo a fajn akcia pre ludi z okolia.
      sam by som sa rad zapojil a vyvencil aj zensku, ale mam 2 tyzdne volno a som mimo ba.
      uzite si to vsetci. vyzera to byt fakt fajn movie :-)

      inak ocakavam podrobne alebo aspon ako-tak citatelne info o priebehu tejto akcie.
      kurniksopa, ze ja som si tu dovolenku nezobral skor :D

    17. 17 oooo Aug 7th, 2008 at 21:15

      XanthiX: ja si mozem volit len taku formu, aku mi umozni spolocnost prevadzkujuca kino. ta mi moc moznosti nedala, takze som zvolil tu najlepsiu

      MICo: nuz, skoda. mozno nabuduce ;) ano, pokusim sa informovat o priebehu akcie

    18. 18 ayslix Aug 7th, 2008 at 23:26

      jasne
      -prisli sme
      -videli film
      -kazdy ma pozval na pivo
      -zrazu je zas stvrtok a mna pustaju z nemocnice
      :)

    19. 19 Boris Aug 8th, 2008 at 10:00

      taka mala otazka: e-maily citatelov blog.synopsi.com uvedene v diskusiach boli poskytnute spolocnosti Accenture? Niekedy som pre Accenture robil na celkom peknom projekte…

    20. 20 JuRoot Aug 8th, 2008 at 10:18

      Nechcem spochybňovať dôveryhodnosť celého blogu, ale po prvom prečítaní mi hlavou prebehla myšlienka krásneho sociálneho inžinierstva – ako ľudí presvedčiť k zadaniu osobných údajov tak, aby si nevšimli, že ide o istý spôsob “kradnutia identity”.

      Celý ten text pôsobí naliehavo (limitovaný počet miest), vyzýva na okamžitú reakciu (už pred minútou bolo neskoro), zakladá si na kredite spoločnosti Accenture aj Synopsi.

      Možno len moja paranoja, ale tie znaky neodškriepiteľné…

    21. 21 ayslix Aug 8th, 2008 at 10:38

      preco by mali byt ? nie, ziadne emaily neboli poskytnute nikomu

    22. 22 Marek.Geso Aug 8th, 2008 at 11:08

      Crowen: Cau Janci, rad Ta citam :-) Bolo by super Ta tam vidiet, ale ked sa neda, tak sa neda :-)

    23. 23 oooo Aug 8th, 2008 at 12:47

      Boris: teraz budem neprijemny, ale logicky. kino je limitovane na pocet miest, nie? to vie uz aj 4 rocne dieta, ktore tam bolo s maminkou a ocinkom na nejakej rozpravke. osobne udaje v podobne mena a priezviska, no mas pravdu, zajtra idem vykradat ucty. a ze chcem email? uff, no veru, ja ich budem vsetkych kontaktovat telepaticky, to mi tiez mohlo dojst skor.

      nechapem ze nerozmyslas trosku pred tym, ako to napises. a nie, nic nebolo poskytnute spolocnosti accenture, naco by im to preboha bolo? citatelov na blogu je fura, mnoho zo zahranicia, to by spolocnosti accenture nejaksi nepomohlo. chcel som, aby emaily z diskusii boli aj pri objednavani miest preto, aby som ich nahodou nevyradil pre nedostatok miest.

    24. 24 Daniel Aug 8th, 2008 at 13:43

      teším sa na film:)

    25. 25 oooo Aug 8th, 2008 at 15:34

      JuRoot: uz som na to odpisal Borisovi, tak si to prosim precitaj aj ty. Myslim, ze kazdy uvazujuci clovek dojde k jednoduchym poctom tak ako ja. Mozno sa mylim, neviem.

    26. 26 Peter Nemsa Aug 8th, 2008 at 20:25

      Rad by som sa zucastnil.
      Diky moc.

    27. 27 Accuphose Aug 8th, 2008 at 21:17

      Teda Rosťo (snad nevadí že ti tykám) tohle jsem tu nečekal. I když nejsem ze Slovenska (byť bych rád někdy v budoucnosti rád žil v Bratislavě), tak to je zpráva, která mě dneska nejvíc zahřála u srdce (zahájení olympiády to rozhodně není a je mi líto sportovců, co tam budou dýchat ten smog).
      Největší uznání si zaslouží činy, které jsou nezištné a autor z nich má “jen” dobrý pocit. Slovo jen zmiňuju s ohledem na dobu, kdy lidi zkoumají, proč je něco zadarmo a zdá se jim to podezřelé. Proto bych rád poděkoval i za ty, kteří nepoděkují a užijte si to i za mě :-)

      Explicitně pro ty, kteří tady zkoumají nějaké skryté záměry, běžte ven a zkuste pomoc staré paní s nákupem (možná se na Vás bude dívat divně a nakonec i odmítne, protože doba je “zlá”) Uvidíte sami, jaký z toho potom budete mít pocit.

    28. 28 Dafko Aug 9th, 2008 at 00:43

      Pridal by som sa, no trčím v Londýne :) Aj ked presa len popýtať od synopsiho autogram. Wall-E si pozriem asi až na istrocone spolu s Indy 4 ;) Prajem príjemnú zábavu a nech sa od tej rozprávkovej nálady nerozplačete :)

    29. 29 abraxas Aug 9th, 2008 at 13:41

      Dafko: “Aj ked presa len popýtať od synopsiho autogram.”
      hm.. dakto tu je podvodnik s nehnutelnostami ? :-D

    30. 30 maff Aug 9th, 2008 at 14:02

      Ked som videl prvykrat tuto super akciovu ponuku, povedal som si v prvej sekunde woooow, ze ten OOO musi vela zarabat, ked zaplati 460 miest v kine. V druhej sekunde uz to bolo fuj – ze to plati, Accenture, kedze tam je ich logo. Budem patrit asi k minoritnej casti tohto blogu, ale nechcem ist na Wall-eho so Synopsi a AC. V zaciatkoch sa mi tento blog celkom pacil, ale momentalne mam pocit, ze uz ide dole vodou. Hadam sa dockame nabuduce, ze pride Microsoft a OOO s ponukou, ze prvym 500 zaujemcom – citatelom blogu ponukneme Wooow Vistu v darcekovom baleni.

      BTW: Peniaze su vsade, takze v nezistnost tohto pocinu neverim. By ma zaujimalo, kto kolko komu zaplatil, resp. ine nefinancne prisluby dal. IMHO OOO predsa len tak neda cca 60 000,- na listky do kina zo svojho vrecka.

    31. 31 oooo Aug 9th, 2008 at 14:17

      abraxas: ?

      maff: nuz, ked sa ti nepaci, nechod. nepaci sa ti blog, necitaj. nik ti to nekaze. nemozem sa zavdacit kazdemu. je mi relativne dost jedno co si myslis. nepoznas vobec pozadie a tak len strielas od boku. pre tvoj lepsi pocit ti to vyvracat nebudem, nemam na to dovod.

    32. 32 maff Aug 9th, 2008 at 16:11

      Tak nam pre transparentnost objasni pozadie.

    33. 33 Accuphose Aug 9th, 2008 at 16:43

      Maff:
      Sice neznám pozadí téhle akce, ale ze zkušenosti se to dá domluvit stylem, že máš někde známého a nebo je to zkrátka zvážení nějaké soukromé firmy co se rozhodne podporovat s tím, že na tom nezbohatne, ale jedno představení je nepoloží (aspoň to si myslím).
      Každopádně bývá dobrým zvykem netahat na veřejnost soukromé záležitosti a nejspíš se odpovědi nedočkáš, protože ti do toho nic není. Ten kdo sem chodí, protože se mu tu líbí a má možnost se tam dostavit, tak určitě rád přijde, ostatním to může bejt myslím šumák.
      Zpravidla ale lidi jako ty dokážou tyhle věci znechutit (autorovi).

    34. 34 shArk Aug 10th, 2008 at 03:19

      ja som sa len chcel spytat na vynimky :) ked ma niekto “len” 17..

    35. 35 Marek.Geso Aug 10th, 2008 at 07:09

      JuRoot: Bolo by fajn mat neobmedzeny pocet miest, ale tuto nasu banalnu poziadavku bohuzial Palace Cinemas nedokazali splnit :-) Nepodliehaj nasmu umelo vytvaranemu tlaku a kludne sa zaregistruj koncom septembra – ukaz svoju nezavislost a imunitu voci takymto zakernym marketingovym tahom ;-) No a na zaver, ked si citam Tvoj comment, nenapada ma nic ine len legendarny citat Woodyho Allena: “To, ze nie si paranoidny, este neznamena, ze po Tebe nejdu.”

    36. 36 Marek.Geso Aug 10th, 2008 at 07:40

      Maff: Mily Maff, pozadie celej akcie je jednoduche. Synopsi alias OOO dostal dobry napad: vybavit premierove premietanie filmu Wall-e pre privatny okruh pozvanych hosti – primarne citatelov svojho blogu (asi sa naivne domnieval, ze to ocenia). Kedze spravne predpokladas, ze pre neho nie je jednoduche vysolit len tak 70.000 SKK z vlastneho vrecka na zakupenie kinosaly, teamoval sa s Accenture. Pre nas to rozhodovanie bolo jednoduche – napad sa nam pacil (zatial to tu este nikto nerobil) a kedze sme velka firma, ktora neustale rastie a potrebuje tych najlepsich ludi, je prirodzene, ze mame zaujem byt pred nimi viditelni. Ako som uz pisal vyssie – nie je to pre neho akcia, ktora by mu priniesla co i len halier do vlastneho vrecka. Ziadne ine nefinancne prisluby taktiez nepadali – s vynimkou toho, ze Accenture moze rozdat vsetkym ucastnikom akcie maly darcekovy predmet (ktory sa ako darcek bude samozrejme iba tvarit, ale v skutocnosti nam umozni zakerne sa napojit na Tvoje riadiace centrum a od toho okamihu monitorovat a riadit kazdy Tvoj krok :-)).

    37. 37 oooo Aug 10th, 2008 at 09:58

      Accuphose: pekne si mu to vysvetlil, sam by som to lepsie nepovedal.

      Marek.Geso: veru, tolko naiviity, kolko som dal do tejto akcie, som este nezazil. neviem co som si myslel. dobre poucenie do buducnosti

    38. 38 Khaz Aug 10th, 2008 at 10:34

      Super napad s touto akciou. Som este nikde nevidel nieco podobne. Snat to vsetko hladko prebehne a budu dalsie, dalsie a dalsieeee… :)

    39. 39 JuRoot Aug 10th, 2008 at 10:47

      Mares.Geso: Ja len upozornujem na niektore suvislosti, ktore ma napadli. Ak je toto blog o bezpecnosti a podobne, tak mam tendenciu byt viac opatrny – mali sme tu uz viacere zaujimave akcie ako zber RapidShare uctov a podobne. Priamo som nikde nenapadol tuto akciu, ak je to skutocnost, tak sa sklanam pred oooo aj ostatnymi, ktori ju zabezpecili. Mne nejde o nejake odolavanie marketingovemu tlaku, len o opatrnost, ktorej som sa na internete naucil…

    40. 40 oooo Aug 10th, 2008 at 11:18

      JuRoot: “mali sme tu” – hehe. pobavilo ma to. samozrejme, opatrnost je na mieste, na tu koniec koncov neustale nabadzam (preto bol aj POC, nie zber (viem ze nepoznas rozdiel, to niekoho naucit chce trosku viac), pre ucty k rapidshare). kazdopadne, ak ti (podotykam, mi napadlo, nie ma (ma napadol chlap so sekerou, mi napadla myslienka)) napada lepsi sposob ako overovat identitu ucastnikov a zaroven zachovat unikatnost zaznamu a k tomu celemu to bude akceptovat aj vedenie kina, nevidim najmensi dovod, preco by sme k tomu v buducnosti nepristupili. i ked po starostiach, ktore som si privodil touto akciou a po uzasnej a skvelej odozve niekolkych citatelov si nemyslim, ze sa akcia zopakuje, aspon nie tak skoro

    41. 41 JuRoot Aug 10th, 2008 at 12:26

      oooo: Mozeme sa dotahovat o slovicka, ze ked ma niekto zbierku uctov, tak jednoduchym slovencinarskym odvodenim sa k nej ako dopracoval? Zberom. Chytas za slovicka, dobre, idem aj ja: “viem ze nepoznas rozdiel” – toto mna ani nepobavilo ani nic podobne, pretoze ty NEVIES co viem ja tak ako ja neviem, co vies ty. Nastastie sa vedomosti nedaju napadnut cez skryty iframe alebo vlozeny JavaScript.

    42. 42 Accuphose Aug 10th, 2008 at 15:37

      Nevím kolik zatím přišlo přihlášek, ale rozhodně za ty slušné se oplatí takové akce pořádat. Odpad je vedlejším produktem skoro každé činnosti, bohužel tady se vyjímka nestala.
      Docela se tu nakouslo zajímavé téma ohledně bezpečnosti pohybu na portálech věnujících se právě tomuto tématu. Jednoduše platí, že o serioznosti hodně napoví aktivity autora. Nechápu pproto, jak si někdo může myslet, že v případě získání citlivých informací u komerčních webů se autor bude chovat korektně a bude jeho snahou dokonce hájit bezpečnostní zájmy dotčených webů a na druhou stranu bude shromažďovat informace svých čitatelů, když by jejich zneužití znamenalo bezpochyby diskreditaci, kterou si každý rozmyslí.
      Btw. ještě se mi nestalo, abych měl nějaký problém s nějakým webem zabývajícím se bezpečnostní tématikou. Je to dané tím, že důvěra se obtížně buduje a lehce ztrácí.

    43. 43 Gabriel Aug 10th, 2008 at 17:44

      Tato diskusia je napinavejsia ako predmetny film. Ja sa radsej asi vykaslem na film a radsej ostanem doma a budem sledovat tuto diskusiu :D

    44. 44 Gabriel Aug 10th, 2008 at 18:35

      Takymito akciami ziskaju vsetci zucastneni. Nove priatelstva, pre biznis dolezite kontakty pre spolupracu s ludmi zo sfery v ktorej zucastneni pracuju. Ak niekto zavidi Synopsi kredit ktory takymi akciami ziska, tak ma rovnaky priestor pre realizaciu ako on. Respekt, uznanie a kredit je v kazdom biznise vecou, ktora cloveka taha hore a otvara mu nove horizonty uplatnenia a vplyvu ako bude jeho dalsi rozvoj vyzerat. Na rozdiel od vsetkych ktori su skupi na svoj email a meno ci inak spekuluju, ja budem rad, ak zucastneni na takychto podujatiach budu vediet kto som a co robim… a moja e-mailova adresa im raz nebude neznama. Tak trosku vypnite, ved je to len film ;)

    45. 45 oooo Aug 10th, 2008 at 20:24

      JuRoot: hm, ono to asi je o slovickareni, ked vyraz POC vznikol a je k nemu ekvilalent exploit. mas pravdu, neviem co viest ty, je odo mna trufale domyslat si to. to vsak nic nemeni na tom, ze si tu predostrel prakticky argumenty, ktore preklada clovek bez rozmyslu. ja nevyzadujem tvoje slepe nadsenie pre tuto akciu, ani pre tento blog a ani pre mna. rob si nazor aky chces, ja ti ho vyvracat nebudem, nemam na to dovod.

      jedinym cielom pre mna je naucit kazdeho, ze sa neda len tak lahko verit niekomu na internete, ale ani v zivote a ze bezpecnost je skutocne tema, ktora by mala stat v prvej linii. som nakoniec rad, ze si paranoidny, sice nie prave idealnym sposobom, ale to nie je podstatne. i tak som ti nieco dal a je fajn, ze mi neveris, nie na to predsa dovod. tento blog moze niekto hacknut, moze sa mi niekto pomstit, da sem malicious link a? zrazu si v pohode, pretoze si mi neveril.

      Accuphose: ako vzdy velmi trefne, velmi pekne

      Gabriel: dakujem za slova chvaly, od teba vzdy potesia ;)

    46. 46 maff Aug 10th, 2008 at 21:56

      oooo: ospravedlnujem sa, ak som ta znechutil, ale prispel som do diskusie svojimi myslienkami, ktore ma napadli – stale som vsak odolny voci AC marketingu :D
      BTW: “je mi relativne dost jedno co si myslis” – ok, moze ti byt jedno co si myslim ja, ale co si myslia tvoji citatelia, ti uz nemusi byt jedno – preto som uvital vysvetlenie od p. Gesa.

      Marek.Geso: dakujem za vysvetlenie

      Enjoy men :)

    47. 47 Shadowman Aug 11th, 2008 at 09:10

      skoda nie som z BA :)

      tak si to pozriem doma :D

    48. 48 Marek.Geso Aug 11th, 2008 at 09:39

      maff a JuRoot: Ja musim na zaver objektivne uznat, ze za akukolvek potencialnu nedoveru a skepsu ludi voci comukolvek si komercne firmy mozu sami (cest vynimkam) – v sucasnej dobe marketingovych trikov a “premyslenych” PR kampani uz aj ja som nedovercivy a podozrievavy voci vsetkemu a kazdemu. Je vsak skoda, ze potom sa na vlne nedovery nepravom zvezu aj akcie, ktore si to nezasluzia. Prajem prijemny den vsetkym :-)

    49. 49 oooo Aug 11th, 2008 at 09:54

      maff: odolny byt mozes, no ty nepredstavujes vzorku citatelov, ver mi.

      asi som zle napisal vcera ten moj komentar, nemyslel som to tak, ze ste mi znechutili akcie, iba kino. a nie priamo vy, ale vsetko to okolo. pracovat s vacsinou slovenskych firiem je utrpenie (Palace). Skoda ze tu nie je viac spolocnosti ako Accenture, ale ta nie je Slovenska (v tom pravom zmysle), takze tam nie je co riesit.

    50. 50 impact Aug 11th, 2008 at 19:53

      Mysliet si, ze tato akcia bude uplne zdarma je trosku naivne. V dnesnom svete nic nie je zadarmo, a vsetko co tak vyzera sa aj tak zaplati niekde inde. Cakat od blogu, ktory ma integrovany minimalny pocet reklam, ze jednoducho bez sponzora pozve (v realnom zivote) povacsine neznamych ludi uplne zdarma je v dnesnej dobe trosku “sialene” ;)

      Spolupraca s Accenture je uplne nevyhnutna pre takyto typ akcie. Mozno niekoho dokonca ich skryta reklama zaujme a najde si novy job – ked uz hladame nieco pozitivne. Koho ponuka nezaujima, jednoducho ju odignoruje – je to len mala dan za to, ze premietanie je zdarma. Dokonca sa tu objavilo par odbornikov, ktori dokazu odhalit akekolvek marketingove tahy, cize niet sa coho bat :)

      Bezpecnost udajov: Z mojich vlastnych skusenosti sa mena previazane s mailami alebo inymi (naozaj citlivymi) udajmi povaluju uplne volne vo vela (nielen) statnych instituciach. Da sa viac verit inym (vacsim) spolocnostiam, ktore sa o bezpecnost udajov nezaujimaju alebo skor cloveku, ktory upozornuje na chyby v spracovani takychto dat? Kto vie lepsie zabezpecit tieto udaje pred inymi utocnikmi, ktorym ide naozaj o taketo data za ucelom zisku?

      Ano, jasne: Nie kazdy je schopny vytvorit si jednorazove e-mail konto, kam by prislo potvrdenie o uspesnej registracii, ale takym ludom to moze byt jedno, pretoze svoje udaje najskor uz poskytli niekde inde – na naozaj nebezpecnom mieste.

      Ked uz sme pri paranoii z osobnych udajov. Ako spravny paranoidny uzivatel pouzivam VPN al. TOR, cisto novy mail na potrvdenie registracie. Mohol by mi niekto vysvetlit ake rizika ma pre mna zaslanie mojho mena a priezviska, ktore nebude nijako previazane s inymi informaciami o mojej osobe? Ak ide o virtualnu bezpecnost: Kto a hlavne ako zisti, ze realny Ferko Mrkvicka je vlastne digitalny impact?

      Sorry za tento vylev, az teraz som si uvedomil, ze diskusia k tejto teme ani nemohla dopadnut inak. Vzdy sa totiz najdu ludia, ktori nic nerobia len zbytocne vrtaju do veci, ktorym nevenovali ani sekundu zo svojho volneho casu.

      Sice na premietanie nepojdem, ale aj tak ma tesi, ze niekto si dal tu namahu a vybavil nieco taketo pre svojich citatelov. Ktory iny blog ponuka nieco taketo?

    51. 51 musHo Aug 12th, 2008 at 09:53

      Heh filozofovia, tusim ste zaspali dobu – dnes ruluje KONZUM :)
      Dojdes, kuknes film, zozeres kybel popcornu az ti pery vyzere, potrases synopsimu paprcou a je to vybavene, nie?

    52. 52 Janci Aug 12th, 2008 at 10:35

      Caff
      Iba taka otazocka ci sa uz posielali maily s info co a ako.

    53. 53 oooo Aug 12th, 2008 at 10:45

      Prave pracujem na mailoch, takze za par minut by mali odist.

    54. 54 seth Aug 12th, 2008 at 16:02

      musHO, maff a zvysok skeptikov…Prave sa mi potvrdzuje hlavna crta slovenskeho naroda – zavist voci kazdemu (osoba, firma, iny subjekt), kto je co len troska uspesnejsi ako osoby, ktore ho kritizuju. NIK vam nebrani, aby ste realizovali podobnu akciu na podporu hocicoho (vasej firmy, webu, blogu). Ano, Konzum dnes vladne, avsak je to az taky zly sposob, ako utvrdit / vybudovat akusi komunitu? Vy si fakt myslite, ze vacsina ludi tam ide kvoli tomu, aby videli film Wall*E zadarmo a aby nemuseli minut 120Sk z vlastneho vrecka? Podla mna je to uplne o niecom inom, lenze taki ako vy sa na to pozeraju uz ako tradicne cez slovenske skepticke (a zavistlive, neprajne) okuliare. Ja proste nechapem, naco sa tu niektori z vas vyjadruju, ze sa vam nepaci zber udajov (meno, email, OMG) – nesympatizujete, nechodte, nerieste tu detaily, do ktorych vas absolutne nic nie je. Verim tomu, ze aj keby niekto zorganizoval akysi koncert napriklad kapely Kiss v BA a vstup by bol zadarmo pre neobmedzeny pocet ludi, X ludi by to najprv ofrflalo, ze dana firma si robi skvelu reklamu, ale nakoniec by tam aj tak vsetci sli. Co je zle na budovani reklamy, aj keby bolo prave TOTO premietanie spravene prave kvoli nej? Je to zakazane? Je to nieco nekale, nieco podrazacke? Prave kvoli takym ludom, ako ste vy, clovek vazne uvazuje o trvalom pobyte v zahranici a neplanuje navrat nazad. Howgh.

    55. 55 XanthiX Aug 13th, 2008 at 15:21

      impact: Keď už si načal tému vytvárania nových e-mailových účtov pre každú novú registráciu, možno pri ďalšej registrácii ušetríš cenný čas, keď miesto relatívne zdĺhavého procesu vytvorenia novej fake schránky použiješ niektorú zo služieb doručenia správy bez potreby explicitného vytvorenia novej schránky, ktoré momentálne nájdeš napríklad na týchto URI :>

      http://mailinator.com/
      http://dodgit.com/
      http://spam.la/
      http://www.pookmail.com/

    56. 56 rony Aug 14th, 2008 at 22:44

      Vdaka za pozvanie.

    57. 57 oooo Aug 14th, 2008 at 22:45

      rony: rado sa stalo a samozrejme som ta rad videl

    58. 58 rony Aug 14th, 2008 at 22:52

      povodne som chcel iba podakovat ale potom mi nedalo prebehnut tych 55 komentarov… ech… no neviem.

      Takze:

      VELMI PEKNE DAKUJEM SYNOPSIMU ZA NAPAD A ACCENTURE ZA SPOLUREALIZACIU RESP. USKUTOCNENIE AKCIE.

      Potvrdzujem, ze mali dobry napad, netradicny. Naviac cela akcia bola maximalne nevtierava. Ocenujem vsetko a aj keby som mohol ofrlat, ze Mummy by bola taka onaka a Wall-E je pre velke IT deti, tak vobec nie. Maximalna spokojnost so vsetkym a bodaj by takychto napadov bolo viac a pamatajte: ti spokojni sa neroztrkotaju v komentaroch len preto, aby udupali slovami vrtaky :-)

      Takze Synopsi: VDAKA za osobne pozvanie a poklona!

    59. 59 musHo Aug 14th, 2008 at 23:58

      seth: ten prispevok bol z opacnej strany mysleny. Sak som tam uz od 18:01 preslapoval… :)

    60. 60 Danco Aug 15th, 2008 at 08:16

      Parada, dakujeme.

      …skoda ze som Ta tam nespoznal….

    61. 61 romee Aug 15th, 2008 at 09:51

      okrem moznosti pozriet si film dakujem aj za prilezitost odchadzat z auparku s pozitivnym naladenim, co sa mi stalo asi prvy krat :) a nepokazil mi ho ani najukecanejsi a najvtipnejsi chalan zo zapadneho Slovenska co si musel sadnut akurat vedla mna :))

    62. 62 Kusi Aug 17th, 2008 at 19:57

      Vynikajuca akcia, skoda, ze som bol v Grecku :(

    1. 1 Aký bol pre mňa rok 2008? Pingback on Jan 2nd, 2009 at 05:51

    Zanechajte odkaz

    • na ďalšie komentáre odkazujte za použitia čísla komentáru v hranatej zátvorke, napríklad [3]
    • vaša IP adresa je logovaná a zneužívaná na výskumné účely
    • môžete mi tykať
    • komentáre sú moderované, kritiku prijímam, snažte sa prosím strániť invektív